Velkommen til bloggen min







lørdag 22. oktober 2011

VALPENE ER BLITT 5 UKER GAMLE

De kommer meg i møte i det jeg entrer døra inn til kjøkkenet, viftende med de små søte halene sine. De er så glade for å få besøk og de elsker oppmerksomhet. Lek og kos er dagens høydepunkt :)
Den ene forsøker å overgå den andre i kampen om oppmerksomheten. Av og til lønner deg seg å legge seg i horisontalen ut på gulvet så har alle får "en bit av kaka". Men det er ikke til å holde ut når de små sylskarpe tennen biter rundt lilletåa eller forsøker seg på en liten jafs av øret eller nesa. Nå er de virkelig søte og jeg gruer meg så utrolig mye til den dagen de skal reise. Kjenner jeg er blitt veldig knyttet til dem, men jeg forsøker å fokusere på at de alle skal til trygge og gode hjem. To av dem er allerede bortbestilt.

Det er veldig koselig at det er så mange som følger valpenes utvikling på bloggen min. Tusen takk for det :)
Jeg vet dere har ventet på bilder av valpene. Her kommer de :




Belladonna og mamma

Betty Blue vil også være med på bildet.

Har du spist noe som ikke vi hr fått Betty?

Kan vi finne på noen rampestreker tro?

Belladonna og Buddy



Tiny Royal Belladonna
-920 gram-

Belladonna er bortbestilt til en familie i Mo i rana.
Hjemme hos dem skal hun hete "Tina"










Tiny Royal Brave Buddy
-1160 gram-
Han er bortbestilt og skal bo på Strai i Kristiansand







Tiny Royal Brilliant Boss
- 1270 gram-
Han er til salgs






Tiny Royal Betty Blue
- 1160 gram-
Hun er til salgs



Stå bilde av Betty Blue kommer......



Ingen kommentarer: