Velkommen til bloggen min







tirsdag 20. september 2011

Valpene 20. september 2011

Valpene legger fremdeles godt på seg og Lilly har begynt å komme til hektene etter fødselen. Nå begynner temperaturen hennes å bli normal igjen. Hun har heldigvis hatt god matlyst så Royal sine valpekuler glir fort ned når de blir servert. Det skal visst være bra med hyppige små måltider har jeg hørt, men hun spiser likevel ganske mye for hver gang jeg serverer. Hun graver intens i perioder på dyna i vår seng. Vet ikke helt om det er fordi livmora trekker seg sammen eller om det er fordi hun lager et rede til valpene sine der? Hun elsker å ligge i den senga så hun tenker kanskje at valpene vil ha det mer komfortabelt der enn i valpekassa? Hun har heldigvis ikke flyttet dem dit til nå, men jeg er veldig på vakt. Hun passer så godt på sine små og graver heldigvis ikke i valpe kassa. De har det lunt, tørt og passelig varmt der de ligger.



Valpene har nesten doblet vekta fra den dagen de ble født, et sunt og godt tegn :) De forandrer seg fra dag til dag både farge og utseendemessig. Jeg får aldri sett meg mett på de små hjerteknuserne <3

Mor til Lilly heter Daisy og hun syntes det var veldig snåle greier dette her som har skjedd. Plutselig ble hun skjermet fra sin datter som hun alltid er sammen med ellers. Hun har hørt mange spennende lyder fra et lukket rom og hun får ikke tatt del i det. Det syntes hun ikke noe særlig om så hun har vært ganske så lei seg. Hun har ropt og ropt på sin datter uten at hun får noe respons.  Mine foreldre var så utrolig snille å tilbød seg å passe Daisy noen dager. TUSEN TAKK!!!!! Daisy elsker å være hos dem og føler seg helt hjemme der, så da får både hun og vi noen rolige dager med Lilly og de nyfødte <3

Ingen kommentarer: